Miss Bulat Here :'> (。◕‿◕。)
Kenangan lama datang kembali -'-
Wednesday 15 February 2012 | 8:09 pm | 2 comments


Hari niee korang rasa lonely takk? Bosan? Alone? * sama jea laa tuu* Sebenarnya, aku rasa dalam diri akuu niee ade sedikit part y takk happy laa. Bukan semua sedikit jea --' Memang dalam dunia nie takde manusia y sempurna, tapi sekurang kurang nyee, kita cuba y terbaik. Kisah peribadi aku dulu, buat aku makin teringat-ingat, makin nakk lupa, makin aku ingat. Apa maksud tue semua ek? Padahala aku dah berjanji dengan diri aku tak nak ingat tuu semua. Semua tuu amat menyakitkan --'


Older Post | Newer Post
The Owner ❁
Hello Sunshine ! Welcome to my blog . I hope youu will enjoy with my blog . Hikhik . If youu like my blog , please follow me yeahh . I will follow youu back guys :D Please respect me here . And don't take anything from here okeee . Have a nice trip dear :).

Cik Moshi❁


SCREAM HERE ❁


Credits❁
Skins & Header | Eira Deainriaa
Others | FaqihahHusni | | |

Navigations ❁

About Links Entries